1. Kupując w naszym sklepie korzystasz z darmowej dostawy na terenie całej Polski.
    W przypadku transportu zagranicznego prosimy o kontakt w celu wyceny.
  2. Sprzedający odpowiada za sprawne dostarczenie towaru do Klienta. Klient nie ma zatem możliwości wyboru firmy kurierskiej.
  3. Kurier dostarczy zamówione produkty pod wskazany przez Klienta w zamówieniu adres, w terminie określonym statusem produktu.
  4. Klient zostaje poinformowany o zmianie statusu zamówienia przez Sprzedającego pocztą elektroniczną.
  5. Po dokonaniu przez klienta płatności przechodzimy do realizacji zamówienie.
  6. Zaleca się, aby Klient, będący konsumentem, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (np. kurier), a w przypadku ewentualnych uszkodzeń, spisał odpowiedni protokół dostępny u przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę i zrobił kilka zdjęć przedstawiających uszkodzone miejsca. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient będący konsumentem skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedającym
          telefonicznie:791-733-514                 mailowo:sklep@luxmeble24.pl        
 
                 Uwaga!!! Kurier nie wnosi towaru do domu lub mieszkania.